Webinar Homepage Roast & Rewrite

Heb je dit product aangeschaft en wil je inloggen? Klik op "Sign In" rechtsboven in het scherm.

Ik gaf het betaalde webinar "Homepage Roast & Rewrite" live online aan 140 deelnemers en 'roaste' daarin de homepages van drie dappere zzp'ers - maar gaf ze ook een make-over. Je kunt het webinar nu op je gemak terugkijken, inclusief alle naslagmaterialen en make-overs.
  
Je krijgt...
 

  • De webinar-opname
    Teruggebracht naar 0:45 uur netto informatie: de uitleg van mijn homepage-model en bespreking van de drie homepage make-overs.
       
  • Uitgeschreven Q&A's
    Tijdens het webinar beantwoordde ik ook uitgebreid vragen van deelnemers. Die heb ik uit de video geknipt en uitgeschreven, zodat je er snel doorheen kunt.
      
  • De make-overs
    Full-size weergaves van de homepages 'voor en na' de make-over, zodat je goed kunt zien wat de door mijn geadviseerde en in de make-over doorgevoerde aanpassingen zijn.
      
  • De webinar-sheets
    Alles op een rijtje, inclusief het homepage-framework.
     

Dit zeiden deelnemers over het webinar:
 

  • "Gouden tips gedeeld voor een homepage waar bezoekers in een oogopslag zien waarom ze je nodig hebben en wat je specifiek voor ze kan betekenen. Lekker to the point, love it!"
      
  • "Heerlijk helder en to the point. Chris maakt zijn advies gelijk inzichtelijk en concreet." 
      
  • "Eindelijk eens een helder en gegrond webinar over hoe een homepage eruit moet zien. Vooral het zien van de aanpassingen en verbeteringen voor en na bij de 3 websites geven direct weer hoe krachtig een boodschap overkomt als het juiste format wordt gebruikt."
      
  • "Je verstaat de kunst om een heldere structuur neer te zetten. Dat is lekker voor mensen die verzanden in details, zoals ik ;-) Dankjewel!"
      
  • "Echt goeie info. Helder uitgelegd en verbeeld. Kan niet wachten om het zelf te gaan toepassen."
      
  • "Ik heb nog geen website, maar dit gaf mij zeker handvatten om meteen gestructureerd van start te gaan. Het lucht eigenlijk op: zo ingewikkeld hoeft mijn homepage dus helemaal niet te worden!"
      
  • "Super helder, gaaf met die voorbeelden. Dat spreekt meteen tot de verbeelding en ik krijg er zelf ook een boel ideeën van. Fijn stappenplan heb je ook. TOP!"

Heb je dit product al aangeschaft?

  • Klik dan op "Sign In" rechtsboven in het scherm en log in met je gegevens die je van mij hebt ontvangen.

Wil je dit product aanschaffen?

  • Klik dan op de knop hieronder om toegang krijgen tot de opname en alle info uit het webinar.

2 Modules

Webinar-opname en aanvullende content

De webinar-opname met uitleg van mijn homepage-blauwdruk en behandeling van de drie homepage make-overs.

Modules for this product 2
Koop deze training

Already have access to this product?    Sign In Here


Personal Information

My Products Available Products
Sign In

Sign In Details

Forgot Password