Mini-training Lazy Ass Email Marketing

Ik gaf de succesvolle online workshop "Lazy Ass Email Marketing" live online aan 80 deelnemers. Je kunt 'm nu op je gemak terugkijken als mini-training, inclusief alle naslagmaterialen.

.
Je krijgt...
.

  • De workshop-opname
    Getrimd naar 1:20 uur netto informatie, incl. gedetailleerde uitleg, case-besprekingen en Q&A met de deelnemers.
    .
  • De workshop-sheets
    Alles op een rijtje, inclusief framework, templates, screenshots, voorbeelden, cases.
    .
  • Aanvullende info & links
    Links uit de sheets, maar ook aanvullende links en nuttige informatie uit de deelnemerchat van de live workshop.

Dit zeiden deelnemers in de evaluatie:
.

  • "Zat goed in elkaar! Helder beeld gekregen van de basis en hoe je dat verder uitbouwt."
  • "Top. Ik dacht dat ik alles al wist, maar zoals je het uitlegt, snap ik het écht."
  • "Heel informatief! Blij dat het ook haalbaar is als je nog niet zoveel content hebt."
  • "Goede content, lekker praktisch en bruikbaar. Ik kan er zo mee aan de slag."
  • "Leuk! Fijn overzicht hoe het werkt. Ook interessante cases genoemd. Bedankt Chris!"
  • "Heb er veel aan! Je marketingtips ga ik toepassen (de laatste mail eindigen met je pitch, een testimonial in de mails, je dienstverlening kort en bondig in de footer). Je weet waar je het over hebt, dat is duidelijk."
  • "Superfijne tips om meer continuiteit in je mails te krijgen en op het netvlies te blijven van je potentiele klant. Stap voor stap geillustreerd met voorbeelden, dus heel goed te volgen hoe je dit zelf op kunt zetten."
  • "Superdesuup. Ik geef een 12. Ik ben nu helemaal geactiveerd en enthousiast."
  • "Superwaardevolle workshop met duidelijke uitleg hoe je e-mailmarketing aanpakt."
  • "Top. Door het inzichtelijke (schema's) en praktische (voorbeelden). En de live faq's."
  • "SU-PER fijn deze workshop. Ik kan weer aan de slag, steeds meer verfijnen."
  • "Ik krijg nu wel zin om hiermee aan de slag te gaan."
  • "Waardevol, vooral ook door de concrete voorbeelden. Lekker duidelijk, lekker nuchter."
  • "Heel to the point mailingstrategieën die ik nu echt wel ga toepassen omdat ze hapbaar voor me zijn."
  • "Heel interessant en leerzaam! Nieuwe inspiratie en ik ga nu lekker aan de slag om mijn plannen te maken en uit te werken. ;)"
    .

Was je deelnemer aan de workshop (of aangemeld)?

Klik dan op Sign In rechtsboven en log in met je gegevens die je van mij hebt ontvangen.

Was je geen deelnemer maar wil je wel toegang?

Via de knop hieronder kun je de workshop (opname, sheet en aanvullende info) alsnog aanschaffen.


2 Modules

Workshopvideo, sheets, info & links

De workshop-opname met gedetailleerde uitleg, deelnemercases en Q&A; de workshop-sheets met framework, templates, screenshots en voorbeelden; en alle aanvullende info & links.

Modules for this product 2
Koop deze training

Already have access to this product?    Sign In Here


Personal Information

My Products Available Products
Sign In

Sign In Details

Forgot Password